jun182019Händer på RättighetscenterFredagen den 21 juni har Rättighetscenters kontor stängt. Vi har öppet som vanligt igen från och med den 24 juni. Category: Händer på RättighetscenterAv Örebro Rättighetscenter2019-06-18Tags: ändrade öppettiderPost navigationPreviousPrevious post:Möt vår styrelseledamot Anders!NextNext post:Arbetsgivarna måste ta sitt ansvar och aktivt arbeta mot diskrimineringReleaterade inläggSkola satte inte stopp när elev trakasserades – eleven får ersättning2026-06-17Öppettider i sommar2026-06-15Elev med funktionsnedsättning utsatt för diskriminering – får ersättning2026-03-17Örebro Rättighetscenter delar ut 2025 års Rättighetsros2026-03-13Vi deltar på Internationella kvinnodagen på ABF i Örebro2026-03-04Sök praktik för ht-262026-03-03